onsdag 13 maj 2009

Dator och bio.

När jag kom tillbaka från dagens powerwalk upptäckte jag att datorn hade blivit knäpp. Touchplattan hade plötsligt och oförklarligt slutat fungera och min vanliga åtgärd (starta om datorn och hoppas på det bästa) fungerade inte. Min dator sjunger redan på sista versen och till min förskräckelse såg jag för min inre syn tusenlapparna flyga iväg. Efter att David hade suttit en stund så kom han i alla fall på hur man skulle göra (Fn +F7). Min lycka varade i ungefär en halvtimma tills jag skulle lägga in nya bilder från kameran och datorn helt plötsligt inte hittar minneskortet! Man kan inte heller starta Internet Explorer. Jag vet inte om de har något med varandra att göra, men jag hoppas att det går att lösa, annars riskerar min blogg att bli en trist bildlös blogg... plus att jag måste börja hålla koll på mitt schema (lycka till...) eftersom schemasystemet inte fungerar i Mozilla. Nog om detta...

Nu ska vi iväg och äta en bit på O´learys och därefter gå och se den nya Dan Brown-filmen Änglar och Demoner. Jag blev förvisso jättebesviken på Da Vinci-koden, men jag tycker att båda böckerna var väldigt bra. Gör om, gör rätt, liksom! Recension från mig kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar