torsdag 14 maj 2009

Jönköping behöver mig!

Nästa lördag (den 23:e i maj månad) ska Jönköping vara med och slåss om titeln "Sveriges största fika" Det är Gevalia som bjuder in till evenemanget, det vill säga de bjuder folk på lite bullar/kakor och kaffe som säkert inte kostar dem många kronor mot att de får en massa billig reklam genom Facebook och annat (folks bloggar till exempel..). Inte för att jag vet om folk kommer börja dricka Gevalia som galningar bara för att de anordnar en jättefika... Jag ska i alla fall gå och ta en gratisfika =) men jag håller mig nog till mitt Zoegas i fortsättningen också!

I kväll är det den andra semifinalen i ESC. Tidagens tävling var ju måttligt spännande, så jag är osäker på om jag ska titta i kväll eller inte, det är ju inte direkt så att man drunknar i alla andra fantastiska program som går på TV, hehe.

Även om jag hoppades att datorns minneskortläsare på något magiskt sätt skulle börja fungera under natten har den dessvärre inte gjort det så det får bli lite äldre (men ändå skapligt nya) bilder så länge.



Haha! Inte för att jag på något sätt stöder SSU, men bilden var faktiskt rolig!


Vackra vitsippor


För några månader sedan hade jag långt fint hår. Sedan kom en ondskefull frisör...


Nu blir det mat snart, ska bara hitta på något att äta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar