torsdag 14 maj 2009

Godnatt!

Jag och David lagade riktigt god mat tillsammans (köttbit och sallad, helt enligt GI). Han brukar inte hjälpa till så ofta, dels för att jag är betydligt bättre på att laga mat, men också för att han är lite lat =). Det var i alla fall roligt att stå i köket tillsammans och den kändes som att det gick mycket snabbare att fixa än när jag gör själv.

Jag är lite orolig för min nattsömn.. Vi är kattvakter åt Tor och Micki över helgen och deras katter och våra är ju inte bästa vänner direkt. Man kan väl säga att jag hoppas på lugn och ro men reknar med fräs, morr och klös, och inte på ett bra sätt!

Minneskortsläsaren fungerar fortfarande inte. Känns inte kul att behöva ta en bloggpaus bara för den sakens skull, nu när jag äntligen har börjat! Jag får lösa det på något sätt.

3 kommentarer:

  1. Men du kan väl använda sladden till kameran?

    SvaraRadera
  2. Hade gärna gjort, men USB-uttagen funkar inte heller...

    SvaraRadera
  3. Ahaa. Juuuste! Då är det ju lite knepigt. Ta med kameran till mig ikväll så kan du ju ladda upp lite bilder på bloggen på min dator :)

    SvaraRadera