lördag 16 maj 2009

Lördagkvällen har börjat.

Snart sticker jag hem till Lillasyster för att kolla på Eurovision Song Contest. Sån tur att Sverige tog sig vidare till finalen... annars hade ju tävlingen inte blivit särskilt spännande! Jag tror inte att Sverige kommer att vinna, men kanske en topplacering? De senaste åren har ju Sverige varit favorittippade, i alla fall av svensk media, och vi har slutat blande de sista, men i år har ju inte bidaget höjts till skyarna direkt, så vem vet? Jag håller i alla fall tummarna för Malena Ernman och hennes fantastiska röst! I övrigt hoppas jag på det norska bidraget, som så många andra. Trots att killen tydligen vägrar prata med journalister.


Här hade jag tänkt att ha ett klipp med Malena egentligen, men min dator och Youtube är inte alls bra vänner så jag fick ta Alexander Rybak i stället =)

Kameran följer givetvis med hem till syrran. Jag tänkte låna hennes dator och föra över lite bilder. Får inte glömma att ta med mig kabeln bara =D.

Nu ska jag fixa iordning håret! Ska försöka få till lite fluffiga lockar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar