torsdag 14 maj 2009

Kvällen igår

I går kväll var vi och såg Änglar och Demoner. Jag tyckte faktiskt filmen var helt ok, inte en av de bästa jag har sett, men helt ok tidsfördriv och definitivt bättre än Da Vinci-koden. Det var mest action och "ska han hinna?"-spänning. Inte så mycket av mysterier och ledtrådsletande, vilket jag tyckte var bra då böckerna innehåller så mycket av detta att det bara blir konstgit på vita duken. Slutet var dock lite halvtråkigt. Jag ger filmen +++ och rekommenderar den till alla som inte har för höga krav utan bara vill ha ett par timmars tidsfördriv i biofåtöljen.

Snygg filmaffisch =)


På grund av filmen har jag i alla fall blivit sugen på att åka till Rom. Jag var där för några år sedan, men åker gärna tillbaka. Inte den billigaste huvudstaden i Europa kanske men vackert, mycket at se, mycket historia och fantastisk mat!

Nu ska jag ut på en powerwalk med syrran!

1 kommentar:

  1. Jag vill också se deeen! Gött med lite promenad idag. Jag fyllde i mitt lilla mat schema idag och insåg hur MYCKET kalorier det är i en ynka risifrutti. Never more! Nu har jag börjat blogga lite smått igen. Men ska till Emil nu men tar med mig datorn. Yey! Nu länkar jag dig på min blogg bara så du vet!
    KRAM!

    SvaraRadera