söndag 17 maj 2009

Söndag

Vi sov ända till 11 idag! Jag brukar faktiskt inte sova så länge, men när man har jobbat sex dagar i rad och dessutom varit uppe sent så går det verkligen inte att gå upp! Jag önskar att jag vore en morgonmänniska i stället. Tänk vad härligt, att i stället för att snooza en halvtimme och sedan gå upp och stressa ihjäl sig för att hinna till jobbet, så skulle man gå upp i tid, äta en ordentlig och god frukost, duscha länge och sedan göra sig i ordning. Och sedan kanske ändå komma lite för tidigt till jobbet och läsa aftonbladet i lugn och ro innan man börjar!

Jag funderar på vad jag ska hitta på idag. Powerwalk runt Rocksjön är ju givet, men mer? Eventuellt blir det en promenad upp till A6 och kolla på ny dator.. frågan är om man ska vänta med ny dator till lönen eller om man ska köpa en redan nu? Jag har ju i vilket fall som helst funderat på att ta datorn på avbetalning.. fast jag vet inte, det kanske är dumt. Hmmm.. tål att tänkas på.

Jag måste komma på hur man mobilbloggar. Just nu kan jag bara skicka bilder till min mobila blogg, vilket innebär att jag först måste skicka dem dit, sedan spara ner dem på datorn och till slut ladda upp dem på denna bloggen. Krångel krångel. Plus att det skulle vara kul att kunna skriva även på dagarna typ på lunchen och inte bara på kvällarna när man är hemma.


Söndagstrött...


Just nu är vi kattvakter åt Garbo och...


...Cleo. Hon ser söt ut men hon är the devil in disguise..



Skriver mer senare... adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar