torsdag 21 maj 2009

Trött...

Har blivit lite dåligt med inlägg under dagen. Det är för att jag håller på att fixa med datorn, jag ska försöka formatera om hårddisken och ominstallera Windows. Vi får väl se hur det går, förhoppningsvis kommer det att bli fler inlägg här och mycket mer bilder.

Jag har tänkt på en sak... Ett stort problem jag har är att jag ger upp alldeles för lätt, bloggen är ett bra exempel, när jag började blogga var jag jätteentusiastisk, men när minneskortläsaren pajade precis dagen efter att jag börjat kände jag "shit, det är nog inte meningen att jag ska blogga". Detta är verkligen helt fel sätt att tänka. I stället måste man se framåt, typ "ok, minneskortläsaren fungerar inte, men det löser sig, jag får köra med mobilen så länge även om det är kass kvalle, bättre än ingenting!" Jag tror verkligen att livet blir mycket roligare och enklare om man tänker så, och att jag själv fixar att tänka så (lättare sagt än gjort, men man måste ju!)

Det var allt för mig för dagen!
Godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar