tisdag 19 maj 2009

Lugn kväll ikväll

Jag jobbade sent och när jag kom hem var Tor och Micki här för att hämta sina katter (äntligen! jag älskar katter, men det finns gränser för hur många man kan ha i en lägenhet).

Har ägnat kvällen åt att fundera på vad jag ska göra med bloggen. Designen ska definitivt ändras, ska bara komma på hur man gör först. Jag har börjat lusläsa den här bloggen. Jag ska lägga in betydligt fler (och förhopningsvis större) bilder, så fort jag fixat datorn/köpt ny. Däremot är jag osäker på om jag ska fortsätta skriva om det som faller mig in hela tiden, eller om jag ska specificera mig lite mer på något område. Hmm.. tål att tänkas på. Funderade även på att fokusera helt på bilder och ha väldigt lite text, men det gick snabbt bort. Skriva är ju min grej, hade ju till och med seriösa tankar om at bli författare eller jornalist när jag var yngre.

Jobbar skapligt kort dag i morgon. Blir antagligen storstädning i lägnheten om jag lyckas skrapa ihop så mycket självdiciplin =)

Nu: Sova. Så fort toaletten blir ledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar