lördag 16 maj 2009

Hemma hos systern

Sitter hemma hos Ester och kollar precis på det sista bidraget i ESC. Svenska Malena gjorde bra ifrån sig, men som jag tidigare skrivit tror jag tyvärr inte riktigt att den är i Europas smak helt och hållet...

Är ganska trött på grund av en tidig morgon. Det blir att åka hem och lägga sig när vinnaren är korad. Här kommer lite bilder, får passa på när jag har en annan dator tillgänglig =)


Här är David och jag i onsdags innan bion


I dag


Ester ville inte vara med på bild idag så jag lägger upp en bild från när vi var i Linköpng förra helgen i stället.


Vi har ätit frukt och druckit vin. Trevligt =)


Och så till sist en fin kvällsbild från Esters balkong.


Omröstningen har börjat. Sverige har inte fått särskilt många poäng än så länge, Norge däremot börjar dra ifrån. Nu ska jag väcka lilla systern så hon inte missar vem som vinner. Godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar